Транспортні витрати пов'язані з обміном і поверненням товару - за рахунок покупця


Гарантії
Гарантійні терміни і умови дії гарантії залежать від постачальника запчастин, уточнюйте умови по конкретній позиції у менеджера з продажу

Гарантійний випадок розглядається протягом двох тижнів при пред'явленні дефектного товару і укладення про непрацездатність деталі (акт рекламації) від сертифікованого СТО

Повернення
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту замовлення, не забудьте що для повернення необхідно:

  • збереження і цілісність упаковки
  • наявність товарного чека
  • наявність всіх комплектуючих, відсутність слідів установки і використання

Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки товару, що повертається, в перебігу п'яти робочих днів на банківську карту.

Поверненню не підлягають товари привезені під замовлення

Гарантії не підлягають
Витратні запасні частини і матеріали (в тому числі масло, фільтри, запобіжники, лампи, свічки і т.п.).

 

Як повернути товар?

  1. Зателефонуйте за номером вказаним на сайті
  2. Менеджер відправить вам блан повернення
  3. Заповніть бланк повернення товару та вкладіть у коробку
  4. Запакуйте та відправте кур'єрською службою Нова пошта

Після узгодження з менеджером оформіть відправлення за реквізитами:

Отримувач - Абашия Міріан Рамінович
Телефон - +38 096 623 78 42
Вид доставки - склад-склад
Адреса - м. Львів, НП № 2
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком

Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати

*повернення зроблені будь-яким іншим способом не будуть прийняті