Транспортні витрати пов'язані з обміном і поверненням товару - за рахунок покупця
Гарантії
Гарантійні терміни і умови дії гарантії залежать від постачальника запчастин, уточнюйте умови по конкретній позиції у менеджера з продажу
Гарантійний випадок розглядається протягом двох тижнів при пред'явленні дефектного товару і укладення про непрацездатність деталі (акт рекламації) від сертифікованого СТО
Повернення
Повернення товару здійснюється протягом 14 днів з моменту замовлення, не забудьте що для повернення необхідно:
- збереження і цілісність упаковки
- наявність товарного чека
- наявність всіх комплектуючих, відсутність слідів установки і використання
Повернення грошей здійснюється після отримання та перевірки товару, що повертається, в перебігу п'яти робочих днів на банківську карту.
Поверненню не підлягають товари привезені під замовлення
Гарантії не підлягають
Витратні запасні частини і матеріали (в тому числі масло, фільтри, запобіжники, лампи, свічки і т.п.).
Як повернути товар?
- Зателефонуйте за номером вказаним на сайті
- Менеджер відправить вам блан повернення
- Заповніть бланк повернення товару та вкладіть у коробку
- Запакуйте та відправте кур'єрською службою Нова пошта
Після узгодження з менеджером оформіть відправлення за реквізитами:
Отримувач - Абашия Міріан Рамінович
Телефон - +38 096 623 78 42
Вид доставки - склад-склад
Адреса - м. Львів, НП № 2
Оплата доставки - коштом відправника
Оголошена вартість - дорівнює вартості товару згідно з товарним чеком
Послуги «Зворотна доставка» і «Післяплата» треба скасувати
*повернення зроблені будь-яким іншим способом не будуть прийняті